Help us make Mixer better for everyone.

MixPot modification to give visibility to the REALS streamers.

FR: Bonjour! Je suis -Kyutie-, je vous suggérerais une modification de MixPot. Beaucoup de streams "FARM H24/7" font leur apparition sur Mixer, que ce soit pour Paladins, SMITE ou Forza Horizon 4. Ces flux AFK sont en boucle, avec juste une photo du jeu, et même parfois sans surveillance.
C'était un bon moyen d'obtenir du contenu pour une communauté, mais il a poussé les gens à abuser du système et à créer un stream de ce genre complètement décourageant et déloyal envers les streamers qui ont planifié et présenté un contenu réel.
Je pense qu'il serait bien d'activer le MixPot chaque fin de semaine, ou à temps partiel car n'oublions pas que la base du flux est l'interactivité.

Merci !

EN: Hello! I'm -Kyutie-, I would suggest you a modification of MixPot. A lot of streams "FARM H24 / 7" make their appearances on Mixer, whether for Paladins, SMITE or Forza Horizon 4. These streams AFK are looped, with just a picture of the game, and sometimes even without any surveillance.
It was a good way to gain content for a community, but he pushing people to abuse the system and make a flow of this kind completely discouraging and disloyal to the streamers who planned, and presented real content.
I think it would be nice to activate the MixPot every week ends, or part time cause let's not forget that the base of the stream is the interactivity.

Thanks !

29 votes
Sign in
(thinking…)
Sign in with: Facebook Google
Signed in as (Sign out)

We’ll send you updates on this idea

-Kyutie- shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

5 comments

Sign in
(thinking…)
Sign in with: Facebook Google